OUTSOURCING SERVICES
JOINSO OUTSOURCING SERVICES és un servei d’outsourcing en remot (offshoring) o presencial que JOINSO ofereix a empreses IT o a qualsevol empresa o entitat que disposi de departament de desenvolupament, en partenariat amb diverses empreses del sector.
Els recursos oferts són gestionats directament pel client, però supervisats pel personal de JOINSO i els seus partners.
EUROPE
JOINSO Europe lidera i gestiona els serveis tant d’outsourcing local com a estranger.
JOINSO és una empresa espanyola, amb seu a Sabadell, fundada el 2008, que aporta més de 60 anys acumulats de bagatge professional dels seus professionals.
Els contractes estan regulats sota la legislació espanyola, inclouen NDA per protegir la informació privada dels nostres clients, GDPR, i estan subjectes a les nostres assegurances de responsabilitat civil.
Disposem d’Account Managers espanyols per al contacte amb el client i coordinació amb l’equip.
ASIA
JOINSO ASIA engloba els serveis d’offshoring situats a Colombo (Sri Lanka).
La gestió d’aquests serveis està centralitzada a Colombo, amb la qual cosa s’està en contacte directe amb el personal, i així s’assegura que: els recursos oferts siguin els adequats, que se segueixin els procediments i es mantingui la qualitat.
Tot el personal, incloent els desenvolupadors estan contractats a Sri Lanka.
El personal ha signat clàusules de confidencialitat i exclusivitat.
JOINSO ASIA ofereix condicions avantatjoses als seus treballadors, no se’ls explota laboralment, proporciona els recursos necessaris per dur a terme la seva feina, realitza avaluacions contínues i organitza esdeveniments cada mes per augmentar la cohesió i la motivació.
Recursos immediats
Podem oferir desenvolupadors de forma immediata a les següents tecnologies
Experiència mínima de 3 anys en la tecnologia especificada.
Han treballat amb altres clients o han estat validats amb projectes interns durant un mes.
Poden ser substituïts en cas baixa, vacances o per petició del client.
Programadors contractats prèviament per nosaltres.
Suport i supervisió pels nostres TechLeads.
Recursos específics
Podem cercar desenvolupadors amb altres tecnologies i oferir els candidats per poder ser entrevistats i avaluats pels nostres clients.
La contractació d’aquests recursos requereix un compromís d’almenys 12 mesos i no es poden substituir de manera immediata.
Serveis complementaris
Podeu ampliar el vostre outsourcing amb serveis especialitzats com:
01 | Anàlisi de requeriments per Business Analysts (BA) |
02 | Disseny de l’arquitectura de l’aplicació per TechLeads |
03 | Disseny i/o implementació d’interfícies d’usuari complexes o definició d’estils per enginyers dUI/UX |
04 | Disseny de pàgines web i eCommerce |
05 | Introducció de dades o continguts |
06 | Control de qualitat manual i/o amb automatització de proves amb Selenium per enginyers especialitzats a Quality Assurance. |
07 | Instal·lació i administració de servidors a Cloud i dockers, implementació de DevOps, amb integració contínua (CI), desplegament continu (CD), i integracions d’altres aplicacions usats als pipelines, pels nostres enginyers de sistemes. |
Metodologia
Els desenvolupadors oferts per JOINSO s’adaptaran a les metodologies i eines proposades pels nostres clients.
En una reunió inicial es definirà conjuntament la manera de treballar, la comunicació, la metodologia, l’arquitectura, les eines i tot allò necessari per poder iniciar la col·laboració.
Els nostres clients s’encarreguen de definir l’arquitectura a seguir i les llibreries a fer servir. En cas que el client no disposi del personal tècnic per definir l’arquitectura, JOINSO pot oferir els TechLeads per definir-la.
Els Account Managers a Espanya, a banda de rebre i processar les peticions dels clients, també s’asseguren de la correcta posada en marxa del servei, de supervisar-lo durant la seva durada obtenint feedback d’ambdos parts, i prevenir o solucionar possibles situacions conflictives.
Els nostres partners estan certificats amb la ISO 15504, relacionada amb la qualitat al cicle de vida del desenvolupament de programari.
Aquests procediments han estat auditats, ia causa d’això, els nostres desenvolupadors estan acostumats a treballar amb metodologies Agile i a utilitzar eines de gestió de projectes com Azure DevOps o Jira, i repositoris GIT.
Qualitat
El nostre objectiu és lliurar codi de qualitat. Per això tenim una sèrie de procediments.
Desenvolupem usant els estàndards de cada llenguatge.
Els nostres TechLeads supervisen i revisen periòdicament el codi per revisar la qualitat del codi i verificar que no s’estan fent males pràctiques. Assessoren i donen suport als nostres desenvolupadors i ajuden quan s’ha de fer algun tipus d’I+D.
Oferim serveis per avaluar la qualitat del codi font, fent una anàlisi estàtica sobre aquest codi i advertint-nos dels diferents punts a millorar.
En alguns projectes hem començat a fer servir ChatGPT per agilitzar, verificar i optimitzar el procés de creació de programari dels nostres desenvolupadors.
Supervisió
JOINSO supervisa els recursos oferts als nostres clients.
Mitjançant eines internes controlem que els desenvolupadors facin les hores contractades.
Es fan revisions de codi periòdiques i es comproven les mètriques obtingudes per serveis de control de qualitat del codi.
Els Account Manager fan seguiment per obtenir el feedback i poder prevenir problemes.
JOINSO ASIA
Formació
L’educació a Sri Lanka és gratuïta, incloses les universitats.
A causa de l’alta demanda en cursar la carrera d’Enginyeria de Software, només els estudiants amb les notes més altes obtingudes als exàmens equivalents a la Selectivitat espanyola són els que hi poden accedir i la formació és molt més alta que altres països asiàtics com l’Índia .
Idioma
Els desenvolupadors parlen anglès.
A Sri Lanka tenim personal que parla espanyol i que assisteix tant als nostres desenvolupadors o als Project Managers dels nostres clients quan es necessiten aclariments.
Baixes, vacances i substitucions
Els desenvolupadors segueixen el calendari laboral de Sri Lanka. Cada mes es notifica als clients quins són els dies festius.
Els dies de permís seran notificats amb antelació i aprovats pel client. Els dies de vacances també seran acordats pel client.
En cas de baixes per malaltia, s’acordarà amb el client si cal substitució temporal. En tot cas, només es facturen les jornades que s’han treballat.
Horari
Sri Lanka té una diferència horària amb Espanya de 3½ hores de més a l’estiu i 4½ a l’hivern. Les 9 del matí a Madrid són les 12.30 a Colombo.
Llicències
Qualsevol llicència que calgui per dur a terme el desenvolupament serà a càrrec del client.
It doesn’t matter where and how you do it, just do it, and win!
Jordi Pujol, CEO